Η Opel είναι η πρώτη σε πωλήσεις εταιρία στην
ελληνική αγορά καινούργιων αυτοκινήτων το πρώτο 10μηνο του 2012
ακολουθούμενη από την Toyota. Μόλις 50.646 καινούργια ΙΧ πουλήθηκαν από
τις αρχές του χρόνου μέχρι το τέλος του Οκτώβρη παρουσιάζοντας πτώση
σχεδόν 40% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρσι, όταν οι πωλήσεις
ήταν στις 84.254.
Η Opel συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία της στην Ελλάδα
παραμένοντας 1η τόσο στην αγορά επιβατικών αυτοκινήτων με μερίδιο 12% το
πρώτο δεκάμηνο του 2012, όσο και στο σύνολο της αγοράς. Το μερίδιό της
Opel έχει αυξηθεί κατά +0,5 ποσοστιαίες μονάδες συγκριτικά με την
αντίστοιχη περσινή περίοδο, ανεβάζοντάς την από τη 2η στην 1η θέση του
πίνακα πωλήσεων.
Στο πρώτο 10μηνο, η Opel πούλησε 6050 αυτοκίνητα και ακολούθησαν:
Τoyota 5038.
VW 5008.
Citroen 3678.
Fiat 2862.
Nissan 2805.
Ford 2653.
Skoda 2395.
Hyundai 2360.
Peugeot 2165.
Ο κος Τάσος Αραμπατζής, Δ/ντής Πωλήσεων της GMH, δήλωσε: «Η Opel ανέκαθεν βρισκόταν ανάμεσα στις τρεις πρώτες μάρκες της Ελληνικής αγοράς, αλλά φέτος καταφέραμε να ανέβουμε στην απόλυτη κορυφή. Η φήμη της Opel, η προϊοντική γκάμα και οι αξίες των πελατών σε συνδυασμό με ένα ισχυρό Δίκτυο Διανομέων είναι οι κύριοι παράγοντες επιτυχίας και αποτελούν τη βάση μιας ισχυρής παρουσίας στο χώρο».
Η πορεία της αγοράς επιβατικών αυτοκινήτων παραμένει πάντως έντονα αρνητική, αφού από την αρχή του έτους έχουν ταξινομηθεί 39,9% λιγότερα οχήματα σε σχέση με το αντίστοιχο 10-μηνο του 2011 (50.646 μονάδες το 2012, έναντι 84.254 το 2011). Εξετάζοντας μόνο τον Οκτώβριο πάντως, η αγορά παρουσίασε οριακή αύξηση 1,8% σε σχέση με το 2011, αν και πρέπει να σημειωθεί ότι το 40,7% των φετινών ταξινομήσεων αφορά εταιρικές πωλήσεις. Συγκεκριμένα, τον Οκτώβριο του 2012 ταξινομήθηκαν 5.111 επιβατικά αυτοκίνητα ενώ τον αντίστοιχο μήνα του 2011 ταξινομήθηκαν 5.023).
Τoyota 5038.
VW 5008.
Citroen 3678.
Fiat 2862.
Nissan 2805.
Ford 2653.
Skoda 2395.
Hyundai 2360.
Peugeot 2165.
Ο κος Τάσος Αραμπατζής, Δ/ντής Πωλήσεων της GMH, δήλωσε: «Η Opel ανέκαθεν βρισκόταν ανάμεσα στις τρεις πρώτες μάρκες της Ελληνικής αγοράς, αλλά φέτος καταφέραμε να ανέβουμε στην απόλυτη κορυφή. Η φήμη της Opel, η προϊοντική γκάμα και οι αξίες των πελατών σε συνδυασμό με ένα ισχυρό Δίκτυο Διανομέων είναι οι κύριοι παράγοντες επιτυχίας και αποτελούν τη βάση μιας ισχυρής παρουσίας στο χώρο».
Η πορεία της αγοράς επιβατικών αυτοκινήτων παραμένει πάντως έντονα αρνητική, αφού από την αρχή του έτους έχουν ταξινομηθεί 39,9% λιγότερα οχήματα σε σχέση με το αντίστοιχο 10-μηνο του 2011 (50.646 μονάδες το 2012, έναντι 84.254 το 2011). Εξετάζοντας μόνο τον Οκτώβριο πάντως, η αγορά παρουσίασε οριακή αύξηση 1,8% σε σχέση με το 2011, αν και πρέπει να σημειωθεί ότι το 40,7% των φετινών ταξινομήσεων αφορά εταιρικές πωλήσεις. Συγκεκριμένα, τον Οκτώβριο του 2012 ταξινομήθηκαν 5.111 επιβατικά αυτοκίνητα ενώ τον αντίστοιχο μήνα του 2011 ταξινομήθηκαν 5.023).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου